mda

Aberat de Get. On 1:05 a.m.
ehm... da...
trece timpul, trece... valul e cam rece.
lame.

trebuie să spun că mă simt foarte goală. nu în sensul de nud, mă simt goală de orice sentiment. asta probabil fiindcă, fiind obişnuită să am Romantic Aspiration, mă gândeam mereu la orice tip cu care creierul meu încerca să facă legături chimice, dar acum, totul este cam prăpădit. şi mă întreb... de ce?
m-am schimbat eu sau chiar nu mai există nimic interesant în acest oraş fantastic, plin de oameni reduşi?!
această vara, trebuie să spun, a fost cea mai neinspirată vară din toate vieţile mele. nu am făcut absolut nimic. majoritatea timpului am stat în casă, m-am uitat la filme cu Heli. şi câteodată Mana, când o mai lăsa! (de fapt a fost doar o singură dată, dar ce mai contează, o să mai fie, căci din păcate vara asta ratată nu s-a terminat încă). nu pot să-mi citesc lecturile obligatorii, mă termină psihic, mai ales Ion, aşa că încerc să trag de timp... şi citesc altele... şi-mi plac... şi citesc mai mult... şi-s nerbăbdătoare să citesc şi altceva... şi până la urmă cred că la începutul anului am să iau un 10 şi un 4. oh, şi trebuie să mai fac şi jurnal de lectură, orgasm!
aşa... ce am mai făcut eu vara asta?... m-am dat în ciocan, cu Mana. hah! nu m-a deranjat că am încălcat tradiţia pe care nici nu o începusem pentru că nu mai eram deloc sigură de toată treaba cu sentimentele, care oricum s-au pierdut de multă vreme şi-mi pare foarte bine. poate că pentru că el a fost apogeul nu mi-a mai rămas nimic, nu ştiu.
am făcut o pasiune pentru îngeri. nu ştiu cum mi s-a năzărit, dar am fost în Sibiu şi am luat cărţi cu şi despre îngeri. am văzut şi câteva filme (unul acum, altele mai de mult, pe care vreau să le revăd). am citit apocalipsa din biblie, că acolo sunt cei mai mulţi îngeri. am rămas şocată când am văzut că există siteuri despre îngeri. şi spuneau ei că religia şi tehnologia nu se suportă. my ass.
tuşeşte mama. sunt răcită. am un pisic fără coadă. ascult muzică tristă şi...
să trăim, bă, Heli. şi bă, Mano. ca puii mei
who needs men when we have our gurlz?
hai că v-am spart cu asta, ştiu.

pe Mana o s-o dea gata, Heliana ştie că mint.

♥ sau nu!


4 Responses to 'mda'

  1. Joc de nuanţe said...
    http://vreausadorm.blogspot.com/2010/08/mda.html?showComment=1281578186527#c8268388051713337730'> joi, august 12, 2010 2:56:00 a.m.

    au fost 3 dăţi. aia cu Mana şi Samso, sleepover-ul la Mana, sleepover-ul la mine şi urmează datoria ta. :)) şi mâââiiineee.
    Lindsay Lohan şi Jojo ar fi mândre de tine şi sunt sigură că Platon te aprobă.
    fie cu tine Iehova susţine-te-ar pe drumurile drepte.
    dar lasăă tuu că să vezi că o să facem noi reuniunea aia da da şi o să ne deiem seama noi că de fapt ne iubim cu toţii, măăăăiii.
    da.
    :D

     

  2. Get. said...
    http://vreausadorm.blogspot.com/2010/08/mda.html?showComment=1281605254815#c8929897270584816633'> joi, august 12, 2010 10:27:00 a.m.

    ce treabă au Jojo şi Linzi? :-? acum, că Platon m-a aprobat, sunt fericită! :X

    daaaaa, aceea reuniune ne va înfrumuseţa la toţi viaţa! :x

     

  3. Joc de nuanţe said...
    http://vreausadorm.blogspot.com/2010/08/mda.html?showComment=1281611054853#c3438082078900030299'> joi, august 12, 2010 12:04:00 p.m.

    păi ele joaca în highschool chick flicks bla shit ptuuui.

     

  4. Vulgar Shoki said...
    http://vreausadorm.blogspot.com/2010/08/mda.html?showComment=1281638142407#c4677635663602883891'> joi, august 12, 2010 7:35:00 p.m.

    toti barbatii sunt naspa in afara de Jonathan Davis, fa.:-?=)))\m/
    Sper ca te-ai prins ca's Dana.:|

     

Mr.X

Mr.X

nimicul

Fotografia mea
nu se-ascultă, se simte.

Followers