lala.

Aberat de Get. On 3:39 p.m.
So... mama mi-a luat calculatorul din cameră :))
so what?! e chiar mai bine aşa :)
pot să citesc mai mult, să scriu, să meditez, să-mi fac temele, să învăţ =)) bla bla'uri d-astea :-@
I feel good tananananananana \:d/
mâine plec în excursie... fuck, tre' să mă trezesc la şase :-< trist, dar adevărat...
am terminat cam 3 cărţi de când nu mai am calculatorul :)) "O perfectă zi perfectă" de Martin Page, "Academia Point Blanc" de Anthony Horowitz(i love Alex :X) şi "Cele mai frumoase creiere" de Silviu Gherman(I love Alex too :X). Ultima mi-a plăcut cel mai mult, iar din prima mi-au plăcut anumite pasaje foarte faine... Sfârşitul a fost genial, like:
"Sunt oameni pe care nu îi udă ploaia, nu i-am înţeles niciodată."
:D haha!

0 Responses to 'lala.'

Mr.X

Mr.X

nimicul

Fotografia mea
nu se-ascultă, se simte.

Followers